Aine läbinud üliõpilane:
· kasutab kodanikuühiskonda puudutavaid mõisteid õiges kontekstis ning kirjeldab nende mõistete sisu;
· on osalenud erinevates tegevustes (praktikumides) ja tutvunud vabatahtlikkusel põhinevate algatustega Eestis;
· analüüsib kodanikuühiskonna kujunemist; toob võrdlevaid näiteid;
· mõistab kogukonna olemust, kogukondade aktiveerimise protsessi, sealhulgas teavitus- ja ennetustööd kogukondades, vabatahtliku tegevuse mõju ühiskondlikele protsessidele tänapäeva ühiskonnas;
· on kursis olulisemate võimaluste ning probleemidega kolmandas sektoris, mõistab nende tekkepõhjusi, arenguid ja leevendamise võimalusi;
· selgitab ülevaatlikult mõisteid sotsiaalne kaasatus, sotsiaalne tõrjutus, sotsiaalne kihistumine, sotsiaalne innovatsioon, kogukonnapõhisus;