Kursuse/teemade ülevaade

    • Tabs filter (with fallback)

    •  

      • link Tahvlis olevale ainekavale ja aineprogrammile
      • kursuse eesmärgid ja õpiväljundid
      • õppejõu kontaktid

       

       

      • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

       

       

      • Õpijuhis

       

       

      • õppejõu kontaktandmed
      • eelistatud suhtlemise viis(id), st Moodle foorum, Tahvli sõnumid vmt
      • suhtluskord (kes kui kiiresti vastab)
      • millal ja kus annab õppejõud tagasisidet

       

       

      • hinnete asukoht

       

       

      • vajalik tarkvara ja lingid allalaadimiskohtadele

       

    • Generico tabs

        • link Tahvlis
        • link Tahvlis olevale ainekavale ja aineprogrammile
        • kursuse eesmärgid ja õpiväljundid
        • õppejõu kontaktid

        • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

        • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

        • õppejõu kontaktandmed
        • eelistatud suhtlemise viis(id), st Moodle foorum, Tahvli sõnumid vmt
        • suhtluskord (kes kui kiiresti vastab)
        • millal ja kus annab õppejõud tagasisidet

        • hinnete asukoht

        • vajalik tarkvara ja lingid allalaadimiskohtadele

      • Generico accordian

      • Üldinfo

        • link Tahvlis
        • link Tahvlis olevale ainekavale ja aineprogrammile
        • kursuse eesmärgid ja õpiväljundid
        • õppejõu kontaktid

        Ajakava

        • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

        Õpijuhis

        • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

        Suhtlemine kursusel

        • õppejõu kontaktandmed
        • eelistatud suhtlemise viis(id), st Moodle foorum, Tahvli sõnumid vmt
        • suhtluskord (kes kui kiiresti vastab)
        • millal ja kus annab õppejõud tagasisidet

        Hindamine

        • hinnete asukoht

        Kirjandus

        • vajalik tarkvara ja lingid allalaadimiskohtadele

      • xfvHi Külaliskasutaja. This is your picture.
        Külaliskasutaja
        Change Picture

      • print("Hello squares")
        for i in range(10):
            print(i, i ** 2)
        
      • Some text

        Another text



      •  
      • Palun siia üles laadida oma e- kaupluse juhendidasdfsdg

        Tähtaeg 01.12 a

      • Eesmärgid/õpiväljundid

        Räägime loengusarjast - eesmärkidest, sisust, reeglitest, jms. Mõisted, mida meelde jätta ja mille olemusest aru saada: turundus, turunduse objektid, 4P mudel, kodutööst ka 4C, 7P mudelid.

        Juhised

        KODUTÖÖ JÄRGMISEKS TUNNIKS
        Teoreetilise vundamendi loomiseks palun lugege mõttega läbi raamatust "Teadlik turundus" peatükk 1. Raamat on saadaval kooli raamatukogus ja ka kursusel peatükkide kaupa skaneerituna. Eriti tähelepanelikult lugege turunduse objektide kohta ja mõtisklege, kas oskate iga objekti kohta konkreetset näidet tuua.

        Lisaks leiate loengumaterjalist esimese hindelise ülesande kirjelduse (5%) lõpphindest. Selle tähtaeg on 11.09.kell 12.30. Palun laadige see Moodlesse üles pdf. formaadis. 

    • Guest users do not have permission to interact with embedded questions.


      • welcome, !


      • Eesmärgid/õpiväljundid

        Teema eesmärk on anda ülevaade personali hindamisest, arendamisest, koolitamisest ja karjäärist.

        Teema läbinud üliõpilane:

        • mõistab personali hindamise olemust ja meetodeid;
        • saab aru personali arendamise, koolitamise ja karjäärialase tegevuse olulisusest organisatsioonis.

        Juhised

        Tööta läbi teemakohane kirjandus ja vasta kordamisküsimustele.

      • Eesmärgid/õpiväljundid

        Teema eesmärk on anda ülevaade personali hüvitamisest, sh töötasustamisest.

        Teema läbinud üliõpilane:

        • mõistab personali õiglase hüvitamise olulisust ja kirjeldab personali hüvitamise vorme;
        • saab aru töötasustamise põhimõtetest ja motivatsioonisüsteemi kujundamise alustest.

        Juhised

        Tööta läbi teemakohane kirjandus ja vasta kordamisküsimustele.

      • Eesmärgid/õpiväljundid

        Teema eesmärk on anda ülevaade personaliarvestusest ja digilahenduste kasutamisest personalitöös.

        Teema läbinud üliõpilane:

        • mõistab personaliarvestuse tähtsust ja põhimõtteid;
        • saab aru digilahenduste kasutuselevõtu vajadusest personaliarvestuses.

        Juhised

        Tööta läbi teemakohane kirjandus ja vasta kordamisküsimustele.