Kursuse/teemade ülevaade

    • xfvHi Külaliskasutaja. This is your picture.
      Külaliskasutaja
      Change Picture

    • print("Hello squares")
      for i in range(10):
          print(i, i ** 2)
      
    • Some text

      Another text



    •  
    • Palun siia üles laadida oma e- kaupluse juhendidasdfsdg

      Tähtaeg 01.12 a

    • Eesmärgid/õpiväljundid

      Räägime loengusarjast - eesmärkidest, sisust, reeglitest, jms. Mõisted, mida meelde jätta ja mille olemusest aru saada: turundus, turunduse objektid, 4P mudel, kodutööst ka 4C, 7P mudelid.

      Juhised

      KODUTÖÖ JÄRGMISEKS TUNNIKS
      Teoreetilise vundamendi loomiseks palun lugege mõttega läbi raamatust "Teadlik turundus" peatükk 1. Raamat on saadaval kooli raamatukogus ja ka kursusel peatükkide kaupa skaneerituna. Eriti tähelepanelikult lugege turunduse objektide kohta ja mõtisklege, kas oskate iga objekti kohta konkreetset näidet tuua.

      Lisaks leiate loengumaterjalist esimese hindelise ülesande kirjelduse (5%) lõpphindest. Selle tähtaeg on 11.09.kell 12.30. Palun laadige see Moodlesse üles pdf. formaadis. 

    • Eesmärgid/õpiväljundid

      Tunni teemaks on turundutrendide  täpsem lahtimõtestamine ning analüüs ja turundusprotsessi tutvustus, mõistmaks turunduse olemust ning arenguid tänapäeva ühiskonnas ja ettevõtluses. Tunni teises osas teeme rühmatöö -  see on hindeline ja koosneb kahest osast (2,5% + 2,5%=5% lõpphindest). Rühmad moodustatakse kohapeal. 

      Juhised

      Palun töötage loengumaterjalid veelkord iseseisvalt läbi. Lisaks sellele on kodutööna tunnis moodustatud rühmades järgmine ülesanne (2,5% lõpphindest). 

      KODUTÖÖNA järgmiseks loenguks (25.09)

      Lugege tähelepanelikult terve ülesande kirjeldus eelnevalt läbi ja veenduge, et kõik on arusaadav, vajadusel küsige: 

      - töö tuleb teha samades gruppides, mis kolmandas tunnis;
      - selle grupitöö teemad leiate tunnitööde kausta juures olevast kirjeldusest. Ehk et te ei tegele edasi enam selle teemaga, millega tunnis, vaid teise rühma teemaga. Näiteks, kes tunnis uuris teemat 1, võtab nüüd teema 2 materjalid. 

      Ülesanne - valmistada ette ja salvestada videona teemakohane ettekanne (ca 5-7 minutit), esitlus + slaidid, mis seda toetavad. Ettekande käigus vastake küsimustele:
      •Mis see on?
      •Milleks seda kasutatakse?
      •Kuidas seda kasutatakse? Mis olukordades, kelle poolt?
      •Millega tuleb kasutamisel arvestada?
      •Jagage selgitusi näidete varal.

      Ülesande tegemisel:
      - palun võtke teise rühma poolt ette valmistatud infomaterjalid (eraldi kaustana allpool). Kasutades AINULT neid materjale, valmistage ette slaidid esitluseks (formaat valige ise). Laadige need slaidid siia alajaotusse üles;
      - kui slaidid on üles laetud, vaadake need uuesti läbi - mõtelge, kas midagi jäi ebaselgeks, puudulikuks, oleksite ise veel midagi lisanud vms. Kui jah, palun täiendage slaide vajaliku infoga ja laadige üles uus esitlus. 
      - kui esitlusmaterjalid on lõplikult valmis, leidke võimalus ja salvestage ettekanne videona. Lisage link, kui video ise ei mahu. Video salvestamisele lähenege loovalt - mõtelge, milline peab olema üks hea video, et te ise seda kuulata/vaadata jaksaksite. 


      PS! Hindan sisu, mitte video tehnilist teostust ja kvaliteeti.

    • Eesmärgid/õpiväljundid

      Mõtestame lahti olulised turundusmudelid - 4C (võrdluses 4P mudeliga) ja räägime turundustrendidest ning ühiskonnas toimuvatest muudatustest, mis tänapäeva turundustegevust mõjutavad. 

      Juhised


      KODUTÖÖ JÄRGMISEKS TUNNIKS
      Lugege mõttega läbi loenguslaidid ning veenduge, et oskaksite käsitletud mudelite olemust oma sõnadega kirjeldada ning teemakohaseid näiteid tuua.  

      PS! KODUTÖÖ järgmiseks 5 nädalaks - turundusuudiste lugemine ja kajastamine. Täpsem info loenguslaidis - foorum kursuse alguses (JAGAME TURUNDUSALASEID UUDISEID). 



    • Eesmärgid/õpiväljundid

      Tunni teemaks on turundutrendide  täpsem lahtimõtestamine ning analüüs ja turundusprotsessi tutvustus, mõistmaks turunduse olemust ning arenguid tänapäeva ühiskonnas ja ettevõtluses. Tunni teises osas teeme rühmatöö -  see on hindeline ja koosneb kahest osast (2,5% + 2,5%=5% lõpphindest). Rühmad moodustatakse kohapeal. 

      Juhised

      Palun töötage loengumaterjalid veelkord iseseisvalt läbi. Lisaks sellele on kodutööna tunnis moodustatud rühmades järgmine ülesanne (2,5% lõpphindest). 

      KODUTÖÖNA järgmiseks loenguks (25.09)

      Lugege tähelepanelikult terve ülesande kirjeldus eelnevalt läbi ja veenduge, et kõik on arusaadav, vajadusel küsige: 

      - töö tuleb teha samades gruppides, mis kolmandas tunnis;
      - selle grupitöö teemad leiate tunnitööde kausta juures olevast kirjeldusest. Ehk et te ei tegele edasi enam selle teemaga, millega tunnis, vaid teise rühma teemaga. Näiteks, kes tunnis uuris teemat 1, võtab nüüd teema 2 materjalid. 

      Ülesanne - valmistada ette ja salvestada videona teemakohane ettekanne (ca 5-7 minutit), esitlus + slaidid, mis seda toetavad. Ettekande käigus vastake küsimustele:
      •Mis see on?
      •Milleks seda kasutatakse?
      •Kuidas seda kasutatakse? Mis olukordades, kelle poolt?
      •Millega tuleb kasutamisel arvestada?
      •Jagage selgitusi näidete varal.

      Ülesande tegemisel:
      - palun võtke teise rühma poolt ette valmistatud infomaterjalid (eraldi kaustana allpool). Kasutades AINULT neid materjale, valmistage ette slaidid esitluseks (formaat valige ise). Laadige need slaidid siia alajaotusse üles;
      - kui slaidid on üles laetud, vaadake need uuesti läbi - mõtelge, kas midagi jäi ebaselgeks, puudulikuks, oleksite ise veel midagi lisanud vms. Kui jah, palun täiendage slaide vajaliku infoga ja laadige üles uus esitlus. 
      - kui esitlusmaterjalid on lõplikult valmis, leidke võimalus ja salvestage ettekanne videona. Lisage link, kui video ise ei mahu. Video salvestamisele lähenege loovalt - mõtelge, milline peab olema üks hea video, et te ise seda kuulata/vaadata jaksaksite. 


      PS! Hindan sisu, mitte video tehnilist teostust ja kvaliteeti.