Kursuse/teemade ülevaade

    • Tabs filter (with fallback)

    •  

      • link Tahvlis olevale ainekavale ja aineprogrammile
      • kursuse eesmärgid ja õpiväljundid
      • õppejõu kontaktid

       

       

      • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

       

       

      • Õpijuhis

       

       

      • õppejõu kontaktandmed
      • eelistatud suhtlemise viis(id), st Moodle foorum, Tahvli sõnumid vmt
      • suhtluskord (kes kui kiiresti vastab)
      • millal ja kus annab õppejõud tagasisidet

       

       

      • hinnete asukoht

       

       

      • vajalik tarkvara ja lingid allalaadimiskohtadele

       

    • Generico tabs

        • link Tahvlis
        • link Tahvlis olevale ainekavale ja aineprogrammile
        • kursuse eesmärgid ja õpiväljundid
        • õppejõu kontaktid

        • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

        • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

        • õppejõu kontaktandmed
        • eelistatud suhtlemise viis(id), st Moodle foorum, Tahvli sõnumid vmt
        • suhtluskord (kes kui kiiresti vastab)
        • millal ja kus annab õppejõud tagasisidet

        • hinnete asukoht

        • vajalik tarkvara ja lingid allalaadimiskohtadele

      • Generico accordian

      • Üldinfo

        • link Tahvlis
        • link Tahvlis olevale ainekavale ja aineprogrammile
        • kursuse eesmärgid ja õpiväljundid
        • õppejõu kontaktid

        Ajakava

        • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

        Õpijuhis

        • Tundide jaotus: iseseisev töö, auditoorne töö, kuupäevad/kellaajad koos teemade ja tegevustega

        Suhtlemine kursusel

        • õppejõu kontaktandmed
        • eelistatud suhtlemise viis(id), st Moodle foorum, Tahvli sõnumid vmt
        • suhtluskord (kes kui kiiresti vastab)
        • millal ja kus annab õppejõud tagasisidet

        Hindamine

        • hinnete asukoht

        Kirjandus

        • vajalik tarkvara ja lingid allalaadimiskohtadele

      • xfvHi Külaliskasutaja. This is your picture.
        Külaliskasutaja
        Change Picture

      • print("Hello squares")
        for i in range(10):
            print(i, i ** 2)
        
      • Some text

        Another text



      •  
      • Palun siia üles laadida oma e- kaupluse juhendidasdfsdg

        Tähtaeg 01.12 a

      • Eesmärgid/õpiväljundid

        Räägime loengusarjast - eesmärkidest, sisust, reeglitest, jms. Mõisted, mida meelde jätta ja mille olemusest aru saada: turundus, turunduse objektid, 4P mudel, kodutööst ka 4C, 7P mudelid.

        Juhised

        KODUTÖÖ JÄRGMISEKS TUNNIKS
        Teoreetilise vundamendi loomiseks palun lugege mõttega läbi raamatust "Teadlik turundus" peatükk 1. Raamat on saadaval kooli raamatukogus ja ka kursusel peatükkide kaupa skaneerituna. Eriti tähelepanelikult lugege turunduse objektide kohta ja mõtisklege, kas oskate iga objekti kohta konkreetset näidet tuua.

        Lisaks leiate loengumaterjalist esimese hindelise ülesande kirjelduse (5%) lõpphindest. Selle tähtaeg on 11.09.kell 12.30. Palun laadige see Moodlesse üles pdf. formaadis. 

      • Bugs

        January 23, 2024

        Every 2 days (since January 4):

        Clean up ad hoc task metadata

        \core\task\task_lock_cleanup_task

        Execute scheduled task: Clean up ad hoc task metadata (core\task\task_lock_cleanup_task)
        ... started 00:50:01. Current memory use 37.3 MB.

        Fail delay: 1 day - assignfeedback_editpdf\task\convert_submission ID = 535733

        https://tracker.moodle.org/browse/MDL-78437

        Adhoc task itself fails.

        \assignfeedback_editpdf\task\convert_submission Ad hoc tasks
        {"submissionid":"472019","submissionattempt":"0"}
        task id 535733

        These also failing: 
        \mod_forum\task\send_user_digests Ad hoc tasks

        https://tracker.moodle.org/browse/MDL-71909
        ______________________________

        gradebook errror
        https://tracker.moodle.org/browse/MDL-78775

        When attempting to change the grade of a student in a quiz on the grader report then the "Exception - Call to a member function get_decimals() on null" is thrown. This occurs when the list of students have been filtered using the search input box and the student appears on page 2 or higher on the unfiltered list.

        __________________________________

        Execute adhoc task: core_course\task\course_delete_modules

        Adhoc task id: 703288

        Adhoc task custom data: {"cms":{"221525":{"id":"221525"},"221526":{"id":"221526"},"221527":{"id":"221527"},"221528":{"id":"221528"},"221529":{"id":"221529"},"221530":{"id":"221530"},"221531":{"id":"221531"},"221532":{"id":"221532"},"221533":{"id":"221533"},"221534":{"id":"221534"},"221535":{"id":"221535"},"221536":{"id":"221536"},"221537":{"id":"221537"},"221538":{"id":"221538"},"221539":{"id":"221539"},"221540":{"id":"221540"},"221541":{"id":"221541"},"221542":{"id":"221542"},"221543":{"id":"221543"},"221544":{"id":"221544"},"221545":{"id":"221545"},"221546":{"id":"221546"},"221547":{"id":"221547"},"221548":{"id":"221548"},"221549":{"id":"221549"},"221550":{"id":"221550"},"221551":{"id":"221551"},"221552":{"id":"221552"},"221553":{"id":"221553"},"221554":{"id":"221554"},"225099":{"id":"225099"},"257235":{"id":"257235"},"257241":{"id":"257241"},"257260":{"id":"257260"}},"userid":"24720","realuserid":"24720"}

        ... started 09:38:33. Current memory use 70.1 MB.

        Debugging increased temporarily due to faildelay of 86400

        ... used 37 dbqueries

        ... used 0.01899790763855 seconds

        Adhoc task failed: core_course\task\course_delete_modules,Tuvastati kodeerimistõrge, mille peab parandama programmeerija: The course module 257235 could not be deleted. error/cannotdeletemoduleinstance: /data/moodle/course/lib.php(901) #0 /data/moodle/course/classes/task/course_delete_modules.php(66): course_delete_module()

        #1 /data/moodle/lib/classes/cron.php(508): core_course\task\course_delete_modules->execute()

        #2 /data/moodle/lib/classes/cron.php(302): core\cron::run_inner_adhoc_task()

        #3 /data/moodle/lib/classes/cron.php(128): core\cron::run_adhoc_tasks()

        #4 /data/moodle/admin/cli/cron.php(186): core\cron::run_main_process()

        #5 {main}

        Backtrace:

        * line 508 of /lib/classes/cron.php: call to core_course\task\course_delete_modules->execute()

        * line 302 of /lib/classes/cron.php: call to core\cron::run_inner_adhoc_task()

        * line 128 of /lib/classes/cron.php: call to core\cron::run_adhoc_tasks()

        * line 186 of /admin/cli/cron.php: call to core\cron::run_main_process()


        Probably there's an issue with data integrity -- there's some references in some tables to rows in other tables that no longer exist.

        There is a cli admin function to try and fix some of these issues up.

        /admin/cli/fix_course_sequence.php


        If you're comfortable with sql, have some familiarity with moodles database structure and have backed up your database! you can always delete the offending rows directly.

        mdl_course has course info

        mdl_course_modules has info which relates individual modules to courses, each with a module id (see mdl_modules for which is which) and an instanceid, which relate to ids in the relevant table.


        For example module id 13 is a quiz, so rows in mdl_course_modules where module=13, which don't have a counterpart for the instance field as the id of mdl_quiz, can be removed.

        sql would be something like


        select * from mdl_course_modules cm

        left join mdl_quiz q on cm.instance=q.id

        where cm.module=13 and q.id is null


        would show instances in the database which don't have entries in the quiz table. I'm leaving the corresponding delete query to the sql-savvy admin who has backed up their database....


        https://moodle.org/mod/forum/discuss.php?d=444412

      • If you wish to make the icon larger you can use a multiplier. e.g.:

                 or    
        If you wish to rotate the icon you can specify how many degrees clockwise. e.g.:

             
        You can also flip an icon horizontally or vertically. e.g.:

                 or    
        You can mute the colour to a dull grey. e.g.:

             
        You can "pull" the icon to the left or right. If it is "pulled" to the left text will wrap to the right. e.g.:

             

      • Projekti sisuks on kursuse meetodite rakendamine üliõpilaste poolt valitud andmete analüüsimisel ja visualiseerimisel ning tulemuste nõuetekohaselt vormistamisel ja esitlemisel. Projekti alguses lähtudes andmestiku temaatikast määratakse uuritav tunnus Y (antud projektis peab olema arvuliseks tunnuseks) ning projekti käigus selgitatakse välja seda tunnust mõjutavad faktorid, mille mõju väljaselgitamine seatakse projekti alguses tööülesannetena. 

        Projekti alguses peab olema püstitatud vähemalt 2 tööülesannet ehk hüpoteesi järgnevast loetelust:

        • Tööülesanne 1: andmestiku ühe kategoorilise tunnuse sõltuvuse uuritavast tunnusest Y kontrollimine rühmade võrdlemisel karpdiagrammil.
        • Tööülesanne 2: andmestiku ühe arvulise tunnuse sõltuvuse uuritavast tunnusest Y kontrollimine hajuvusdiagrammi abil.
        • Tööülesanne 3: uuritava tunnuse Y klassidesse jaotamine ja saadud kategoriaalse tunnuse sõltuvuse kontrollimine andmestiku teisest kategoriaalsest tunnusest tulpdiagrammi abil.

        Tööülesannete täitmisel ja vormistamisel jälgi projekti näidisega HTML ja Rmd failid.

        Projekti tulemused esitatakse aruandena. Aruanne on paketi rmarkdown abil genereeritud HTML-dokument, mis kajastab uuritava andmestiku analüüsitulemusi. Projekti vormistamisel jälgige: Projekti vormistamise mall (HTML-fail) ja Projekti vormistamise mall (Rmd-fail).

        Moodle'i on vaja esitada: projekti aruanne HTML-dokumendina. Juhul, kui leidsite andmeid ise, Moodle`i on vaja esitada ka fail andmesikuga, kui andmestik ei ole lingiga kätte saadav. 

        Hinnatavad tegurid

        Aruanne peab koosnema järgmistest osadest: 

        • Tiitelosa, millel on uuringu sisuline pealkiri ja autorite nimed
        • Sisukord
        • Sissejuhatus (5 punkti),
          • mis sisaldab andmestiku tutvustust koos viitega selle allikale, mõõtmisajale, uuritavate tunnuste ja objektide kirjeldust ja uurimiseks valitud objektide arvu;
          • kus on sõnastatud uurimiseesmärk, on püstitatud tööülesanded, on kirjeldatud uuringu käik ning kasutatud andmeanalüüsi meetodid ja tarkvara.
        • Andemete ettevalmistamine (10 punkti)
        • Andmestiku esmaanalüüs (10 punkti), mille käigus kirjeldatakse tunnuseid väärtuste jaotuste ja arvkarakteristikute
          tasemel, esitatakse diagramme ja graafikuid. Eraldi kirjeldatakse uuritav tunnus Y.
        • Seoste analüüs (12 punkti), mille käigus uuritakse tunnuse Y sõltuvus kõikidest arvulistest ja mittearvulistest tunnustest.
        • Tööülesannete lahendus (18 punkti).
        • Kokkuvõte (5 punkti) otsustustega püstitatud ülesannete täitmise kohta ja lõppjäreldus saadud tulemuste tõlgendamisega. 
        • Kasutatud kirjanduse ja allikmaterjali loetelu.

        Projekti avalik kaitsmine seisneb esitatud projektide arutamises Moodle`i foorumis (FOORUM: projektide arutlemine). Esitatud projektid avaldatakse arutamiseks Moodle'is. Projektide arutamisel osalevad kõik kursuse õppijad. 

        Projekti hindamine: 

        Kriteerium Punktid
        projekti sisuline osa: maht (vähemalt 2 tööulesannet), sissejuhatus, andmete ettevalmistamine, andmete esmaanalüüs, seoste analüüs, tööülesannete lahendamine, rakendatud meetodite sobivus, kokkuvõte 60 punkti
        projekti vormistus rmarkdown abil:  vastavus mallile, tiitelosa, sisukord, graafikute ja projekti koostisosade vormistus, HTML-formaat 20 punkti
        foorumis projekti kohta küsimustele vastamine (vähemalt 2 küsimust, 13.06-31-.08.2024  javahemikul vastata eneseanalüüsi küsimustele) 10 punkti
        foorumis küsimuste esitamine teiste tööde autoritele (vähemalt 2 küsimust) 10 punkti

         

        Projekt on arvestatud, kui see on täidetud vähemalt 75 punktile.

      • Projekti sisuks on kursuse meetodite rakendamine üliõpilaste poolt valitud andmete analüüsimisel ja visualiseerimisel ning tulemuste nõuetekohaselt vormistamisel ja esitlemisel. Projekti alguses lähtudes andmestiku temaatikast määratakse uuritav tunnus Y (antud projektis peab olema arvuliseks tunnuseks) ning projekti käigus selgitatakse välja seda tunnust mõjutavad faktorid, mille mõju väljaselgitamine seatakse projekti alguses tööülesannetena. 

        Projekti alguses peab olema püstitatud vähemalt 2 tööülesannet ehk hüpoteesi järgnevast loetelust:

        • Tööülesanne 1: andmestiku ühe kategoorilise tunnuse sõltuvuse uuritavast tunnusest Y kontrollimine rühmade võrdlemisel karpdiagrammil.
        • Tööülesanne 2: andmestiku ühe arvulise tunnuse sõltuvuse uuritavast tunnusest Y kontrollimine hajuvusdiagrammi abil.
        • Tööülesanne 3: uuritava tunnuse Y klassidesse jaotamine ja saadud kategoriaalse tunnuse sõltuvuse kontrollimine andmestiku teisest kategoriaalsest tunnusest tulpdiagrammi abil.

        Tööülesannete täitmisel ja vormistamisel jälgi projekti näidisega HTML ja Rmd failid.

        Projekti tulemused esitatakse aruandena. Aruanne on paketi rmarkdown abil genereeritud HTML-dokument, mis kajastab uuritava andmestiku analüüsitulemusi. Projekti vormistamisel jälgige: Projekti vormistamise mall (HTML-fail) ja Projekti vormistamise mall (Rmd-fail).

        Moodle'i on vaja esitada: projekti aruanne HTML-dokumendina. Juhul, kui leidsite andmeid ise, Moodle`i on vaja esitada ka fail andmesikuga, kui andmestik ei ole lingiga kätte saadav. 

        Hinnatavad tegurid

        Aruanne peab koosnema järgmistest osadest: 

        • Tiitelosa, millel on uuringu sisuline pealkiri ja autorite nimed
        • Sisukord
        • Sissejuhatus (5 punkti),
          • mis sisaldab andmestiku tutvustust koos viitega selle allikale, mõõtmisajale, uuritavate tunnuste ja objektide kirjeldust ja uurimiseks valitud objektide arvu;
          • kus on sõnastatud uurimiseesmärk, on püstitatud tööülesanded, on kirjeldatud uuringu käik ning kasutatud andmeanalüüsi meetodid ja tarkvara.
        • Andemete ettevalmistamine (10 punkti)
        • Andmestiku esmaanalüüs (10 punkti), mille käigus kirjeldatakse tunnuseid väärtuste jaotuste ja arvkarakteristikute
          tasemel, esitatakse diagramme ja graafikuid. Eraldi kirjeldatakse uuritav tunnus Y.
        • Seoste analüüs (12 punkti), mille käigus uuritakse tunnuse Y sõltuvus kõikidest arvulistest ja mittearvulistest tunnustest.
        • Tööülesannete lahendus (18 punkti).
        • Kokkuvõte (5 punkti) otsustustega püstitatud ülesannete täitmise kohta ja lõppjäreldus saadud tulemuste tõlgendamisega. 
        • Kasutatud kirjanduse ja allikmaterjali loetelu.

        Projekti avalik kaitsmine seisneb esitatud projektide arutamises Moodle`i foorumis (FOORUM: projektide arutlemine). Esitatud projektid avaldatakse arutamiseks Moodle'is. Projektide arutamisel osalevad kõik kursuse õppijad. 

        Projekti hindamine: 

        Kriteerium Punktid
        projekti sisuline osa: maht (vähemalt 2 tööulesannet), sissejuhatus, andmete ettevalmistamine, andmete esmaanalüüs, seoste analüüs, tööülesannete lahendamine, rakendatud meetodite sobivus, kokkuvõte 60 punkti
        projekti vormistus rmarkdown abil:  vastavus mallile, tiitelosa, sisukord, graafikute ja projekti koostisosade vormistus, HTML-formaat 20 punkti
        foorumis projekti kohta küsimustele vastamine (vähemalt 2 küsimust, 13.06-31-.08.2024  javahemikul vastata eneseanalüüsi küsimustele) 10 punkti
        foorumis küsimuste esitamine teiste tööde autoritele (vähemalt 2 küsimust) 10 punkti

         

        Projekt on arvestatud, kui see on täidetud vähemalt 75 punktile.